EFA-SmartConnect® w skrócie
- Monitoring wszystkich bram na smartfonie
- Proste, długoterminowe planowanie prac konserwacyjnych i naprawczych
- Szybka diagnoza problemów oraz zdalne zgłaszanie usterek – przekazywane bezpośrednio do EFAFLEX
- Zapobieganie przestojom i unikanie niepotrzebnych kosztów
- Możliwość wykorzystania istniejącej sieci WLAN
- Pełna kontrola nad udostępnianymi danymi
- Brak wymogu rejestracji w systemie
- Działanie niezależne od sieci komórkowych
Inteligentne i zdalne zarządzanie bramami EFAFLEX
Monitoring wszystkich bram zawsze pod ręką
EFA-SmartConnect® firmy EFAFLEX to rozwiązanie IoT dla bram połączonych w jedną sieć. Opracowana specjalnie dla tego rozwiązania, intuicyjna aplikacja umożliwia stały, centralny monitoring wszystkich bram i prezentuje status każdej z nich w czasie rzeczywistym. Pozwala na szybką diagnozę ewentualnych usterek, zgłoszenie ich do serwisu oraz wdrożenie długofalowego planu konserwacji. W efekcie przyczynia się do zminimalizowania przestojów i obniżenia kosztów eksploatacji bram.
Szybki serwis – wystarczy jedno kliknięcie
W przypadku, gdy dojdzie do powstania usterki, EFA-SmartConnect® działa nadzwyczaj efektywnie: przy pomocy aplikacji mogą Państwo wysyłać zgłoszenia bezpośrednio do EFAFLEX. Dzięki szybkiej elektronicznej transmisji danych łączność z technikami serwisowymi EFAFLEX jest w zasięgu jednego kliknięcia. Przyśpiesza to procesy i minimalizuje czasy przestoju.
Maksymalne bezpieczeństwo danych
Gwarantujemy bezpieczeństwo Państwa danych w każdym momencie. EFA-SmartConnect® przechowuje wszystkie istotne dane w sieci lokalnej. To Państwo decydują, kiedy i jakie informacje przesłać do EFAFLEX. Dopiero w momencie świadomej transmisji danych do serwisu dochodzi do ich wymiany. Dzięki zastosowaniu nowoczesnego szyfrowania typu „end-to-end” wszystkie informacje pozostają bezpieczne i poufne.
Innowacyjna funkcja na małej powierzchni
Moduł EFA-SmartConnect® może być po wprowadzeniu aplikacji zainstalowany w jednostce sterującej niemalże wszystkich bram. Wysyła on na bieżąco do aplikacji raporty o stanie bram, w ten sposób umożliwiając przesyłanie informacji o zaistniałych awariach lub bieżących zapytań serwisowych bezpośrednio do EFAFLEX.